dijous, 14 de novembre del 2013

ENDEVINALLES !!!!

Hola !!!!!
Som els nens i nenes de l' aula d´ acollida .

Estem treballant ´´LA  TARDOR ´´ i  hem après  unes endevinalles molt xules.

Per parelles hem triat una endevinalla, hem pintat el dibuix i hem escrit  la resposta.
Ho hem penjat a l´ aula.




















Tambe hem fet un llibre d' endevinalles que ens ha quedat molt bonic. 





Hem anat a les classes d' INFANTIL i CICLE INICIAL a explicar endevinalles.




Als nens petits de l'escola els hi ha agradat moltíssim !!!!!!
I a vosaltres ??????

13 comentaris:

  1. Ens ho hem passat molt bé fent les endevinalles.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat les endevinalles

    ResponElimina
  3. A mi m'ha agradat molt anar a dir les endevinalles. M'ho he passat molt bé.

    ResponElimina
  4. M' ha agradat molt aprendre aquestes endevinalles.
    El llibret que hem fet és molt bonic !!!!!

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt el llibre de les endevinalles.

    ResponElimina
  6. El llibret m'ha agradat molt i també les endevinalles.

    ResponElimina
  7. M'han agradat molt i molt les endevinalles

    ResponElimina
  8. M'ha agradat anar a explicar les endevinalles

    ResponElimina
  9. M' ha agradat anar a explicar als nens les endevinalles.

    ResponElimina
  10. M'ha agradat anar a les classes a dir les endevinalles. També treballar-les a l'aula d'acollida.

    ResponElimina
  11. M'agrada fer endevinalles.

    ResponElimina
  12. M'ha agradat treballar les endevinalles i he après moltes coses.

    ResponElimina
  13. Que bé nens i nenes!! M'han agradat molt les vostres endevinalles i el vostre video.
    Seguiu així!!

    ResponElimina